Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2014 19:15 - сън сънувах
Автор: usandthem Категория: Забавление   
Прочетен: 2821 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 23.06.2014 19:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Сънувах странен сън. По някакъв необясним и възможен само в сънищата начин, се бях озовал на заседание на Министерския Съвет. Освен това бях станал невидим за околните, защото те явно не ме забелязваха. Странното беше, че не познавах никого от събралите се ; а всъщност би трябвало да ги знам тези до болка познати лица. Един солидно изглеждащ мъж , със спокойна самоувереност взе думата и по всичко личеше, че той е главния тук, сиреч премиерът.

     -Дами и господа, започна той – откривам извънредното ни заседание. Тъй като предстои разглеждането на важни проблеми, касаещи територията на цялата страна, съм поканил и областните управители . При нас са също водещите ни учени в областа на метеорологията от БАН.

       На това място от  съня ,за кратко се включи някаква автомобилна аларма и когато се унесох отново , сънят беше навлязъл в деловата си част. Изясни ми се, че това заседание има за цел да разгледа възможните лоши сценарии, заради дъждовното лято и наводненията в Централна Европа и Сърбия. Бяха цитирани прогнозите на учените за също толкова дъждовно лято и унас. Стана вътрешният министър(отново някакво абсолютно непознато лице) и се отчете за свършената работа.Заяви,че подчинените му Гражданска Отбрана, Противопожарна охрана и Полиция, са в повишена готовност. Назначени са постоянни дежурства, осигурена е сигнализация за населението в случай на бедствие и са инструктирани операторите на телефон 112. След него, един по един ставаха областните управители( и те неизвестно защо някакви нови и непознати личности) и докладваха за свършената работа. Общо взето всички говореха едно и също – как са провели срещи с кметовете от областта, как са набелязали евентуалните ниски и потенциално опасни райони, как са укрепили дигите, разчистили коритата на реките, и прокопали отводнителни канали. Накрая министърът на регионалното развитие и благоустройството обобщи, като заяви, че след последната инспекция на канализацията в републикански мащаб, проблемите са решени и като цяло правителството и подчинените му ведомства са готови да посрещнат евентуалните проблеми с по-големите количества дъждове, прогнозирани за месец юни.

  Макар и насън изпитах едно непознато доволство, граничещо с блаженство и преминаващо в една неизпитвана досега гордост от първите мъже на Родината.  Точно в този момент комшията отгоре , реши най-после да постави оня корниз,  заради когото жена му му дуднеше от месеци. Той включи бормашината на ударен режим, и прекрасната гледка на Министерския съвет, пълен с достойни управници, се разпадна бавно под клепачите ми.

       Озърнах се да се ориентирам в реалността. Бях заспал пред телевизора. Излъчваха извънредни новини – някаква кална река търкаляше автомобили и дървета, коментаторът говореше за жертви и изчезнали. Министърът на вътрешните работи( истинският) с безизразно лице твърдеше, че винаги ще има моменти, в които природата ще бъде по – силна от човека. Което навяваше допълнителната мисъл, че природата в много случаи ще и по-умна от някои хора. Премиерът( истинският) се опитваше да се свърже по телефона с местния кмет, но кой знае защо винаги попадаше на еротичен телефон. Там някаква жена твърдеше , че  цялата е вече мокра, и това подхранваше заблудата на премиера, че почти се е свързал с когото трябва. Една журналистка,май сестра на елена Рудолф, почти възстановила се след тежък развод и оскъдна издръжка, нахлу в ефир и заяви, че американците, със своята климатична машина, най-сетне са успели да ликвидират този квартал, който явно е бил пречка за пъклените им замисли. Една зам – министърка( истинска) обяви, че ако  сме били по-чисти в мислите си, а не толкова шумни и мразещи в интеренет и по площадите, това бедствие е нямало да ни сполети. Не издържах повече. Изгасих телевизора и отидох до шкафа с лекарствата. Там някъде имах няколко вида приспивателни. Лека нощ !

 





Гласувай:
6



Предишен постинг

1. theeconomist - deje - vu, бе братче......
23.06.2014 19:37
Аз това го сънувах през 2012г. ма мястото на действие беше друго.Бисер ли беше, диамант, сапфир или нещо такЪво. И не посмях да напиша, да не ме помислят за сомнабул!:-))
Разликата от тогава, е че онзи премиер с онова ляво правителство, уж ти беше от дясно и за това ти не го сънува, а сега това, уж ляво правителство, ти се явява от ляво, та реши смело да споделиш!
Хвала,колко си храбър! Аз като карам кола и видя по пътя убито куче, го избикалям!
цитирай
2. usandthem - ако това ще те успокои - приеми, че написаното( а то си е и баш така) се отнася за всички предишни и бъдещи правителства.
23.06.2014 21:15
А това, че ти не си писал, когато ти е дошла музата, от страх да не те помислят за сомнамбул, е проблем на суетността ти. Аз освен, че пиша за когото си искам, най-често го правя за тези, които в момента са на власт и когато ме напъне. Може и да опитам да го направя по твой знак, ама едва ли ще се получи.
цитирай
3. theeconomist - Много лично го прие, бе колега во блог.....
24.06.2014 09:50
Суетен, казваш...? Да , освен това съм самовлюбен Нарцис, самоуверен терикат, конюнктурен писач,...бе въобще напомни ми за М.Твен "Духа на журналистиката в Тенеси"..:-)))
Не съм ти нито ментор, нито продуцент, нито контрагент, за да ти правя поръчки в епистоларният жанр...
Интересен си ми, защото имаш, като мен разгъваем строителен метър. Разгъваме го в посока минало/сегашно/бъдеще време, когато и както ни изнася, но винаги твърдим, че мерките ни са верни и безпристрастни...
Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: usandthem
Категория: Други
Прочетен: 229319
Постинги: 41
Коментари: 311
Гласове: 2562
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930