Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2012 18:50 - Някои наблюдения над проблемите при виртуалния флирт
Автор: usandthem Категория: Забавление   
Прочетен: 11627 Коментари: 20 Гласове:
28

Последна промяна: 17.01.2013 15:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                             


Не знам как е при вас,  драги ми колеги съблогери, но при мен виртуалният флирт

хич не върви . Не че реалният е тръгнал , та се е затичал, ама пак е по-добре –

позната територия, рутина и опит  все пак.  Та се оплаквам аз на един мой френд,

който се има за едър хищник във виртуалната джунгла от контакти и предложения

от всякакъв вид, а той с готовност ми разкрива тънкостите на мрежовите забивки :

-    Най-важното е да не ментиш .  Щото, ние в нета  все се изкарваме братпитовци и

анджелини, а после като дойде време за среща се сещаме да се погледнем в

огледалото и айде, включваме задна.  Не върви да идеш на среща и да си

покажеш суратя, след като сума ти време си се представял за модел, който не се

снима само защото е над тези неща  – смее се френда и продължава – Затова

карай лекичко, не се изфърляй, не подхранвай големи очаквания. Най-добре е да

се придържаш максимално към истината... – после ме поглежда преценяващо и

добавя – ама и с истината не прекалявай, де !

След известно време в една социална мрежа  попадам на интересен обект от

моята категория. Като казвам категория имам предвид , че не е някаква

интелектуалка на която нищо не и се разбира и  за да и отговориш трябва половин

ден да питаш гугъла какво , аджеба е искала да каже и кви са тия цитати , дето е

наблъскала навсякъде?!  Не , най обикновена дама с нормален ник –„Фея” и

лаленца, люлячета, снимки на котенца и палета, въобще както си му е реда, не

като една, дето ме питаше чел ли съм нещо от Силвия Плат !!     И си ни върви

приказката, да видиш съвпадения в интересите, направо ми е като астрална

близначка, май така им викаха на такива. Аз и разправям, че обичам биричката,

футбол, коли – е такива нормални неща, а тя вика  - И аз !  Казвам ви , тая Фея все

едно съм аз . И тя като мен мрази да ходи по планините и предпочита да си седи

вкъщи да гледа телевизия, пък като каза, че любимата манджа и е свинско със

зеле, направо ми се прищя да я разцелувам в ефир ! Глей, значи, какви

съвпадения, почти идеална хармония ! Казвам почти само заради едно малко

различие – аз харесвам блондинки, а тя вика- ама как, аз харесвам брюнетки, те са

много по-страстни ... Сближихме се един вид, направо за секс си говорим вече .

Обаче придържането към истината взе да става все по-трудно , щото феята взе да

пита как изглеждам . И аз заради истината и казах, че имам тяло на бог ! Сега , не

бързайте да се възмущавате и да ме наричате лъжец . Ако след време и тя вземе

да недоволства ще и кажа, че съм имал предвид  Буда . Що, не е ли бог ?! Тя се

зарадва и вика- ей, страшна двойка сме – аз съм като Венера , ама си имам и ръце !

После ме пита на колко години съм. Поколебах се, пък после си спомних френда

как рече, че и с истината не трябва да се прекалява и рекох – 45, то и без това

минавам за младолик. Тя пак се зарадва и вика – аз съм на 37, идеална ни е

разликата .
  

Ето така виртуалният ми флирт набра скорост и във всеки момент щеше да избухне

, да разскъса  Мрежата и да слее две толкова сходни души в една за вечни

времена.
 
С трепетното очакване на този предстоящ голям взрив отърчавам при френда да

му се похваля.  Намерих я, Тя е! – възторжено му разказвам всичко до последната

подробност. Френда ме поглежда с погледа на лекуващ лекар, който има лоша

вест за пациента си и пита:

-Къде казваш я намери тази „Фея”?

- Ми в оня сайт, дето ти ми го даде, що, проблем ли нещо ?!

-Проблем, братле , голям при това. Знам я аз тази твоя фея- една дето е като

Венера, на 37 години, нали ?

-Същата ! –потвърждавам аз.

-Аха, ми за Венера не лъже, ама не за Милоска, оная без ръцете, а за

Вилендорфската Венера ти е говорила, то и аз покрай нея научих, че имало и друга

Венера.Ние, брат, с твоята фея бяхме виртуални гаджета, ама ми мина мерака, като

я питах прави ли 69, нали се сещаш ? А тя рече, че ги прави след два месеца!!...

Ела да ти покажа Вилендорфската Венера в нета, та да спреш да зяпаш така

неразбиращо  – казва френда и ме повежда към компютъра.



image
     Буда



image
 
Вилендорфската Венера

 .





Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Супер е!
23.05.2012 19:53
Давай в същия дух, много смешно пишеш!:))
цитирай
2. usandthem - troia - благодаря !
23.05.2012 20:35
seasonofthewitch - не знам - нищо не ми е хрумнало още :)
цитирай
3. ddima - :))
23.05.2012 21:37
:))
цитирай
4. scarlety - Забавно!;)
24.05.2012 15:17
Страхотно чувство за хумор!:))
Таз Вилендорфска Венера е само тяло...не можах да и видя лицето;))
цитирай
5. theeconomist - Здрасти usandthem!
24.05.2012 16:02
Абе и мен така катана ме изменти!Вика ела на една среща в една сладкарница,ще си говорим интелектуални разговори и ще ядем шоколад, пък и да се запознаем - толкоз сме се джавкали в нета.
Отидох аз сиротия Икономист - такъв какъвто се бях представял в блога.Хубав,левент ,висок 188,98 кг.,плешив но късо подстриган,за срещата облякох едничкият си костюм.Турих червена риза,за да подразня катана.Настроих се интелектуално.
Приятеля катана дойде демократично настроен и дрес код по дънки.И той плешив но с брада.
И като ни тръгна една интелектуална дискусия на водка и ядки.Ега си кафето,ега си шоколада.
Бъди здрав и весел празник!
цитирай
6. stix - Смях се на глас. . . ...
24.05.2012 16:16
Смях се на глас...

Перфектно.
цитирай
7. usandthem - scarlety- знам ли - може пък автора да се е смилил над палеолитното общество и е
24.05.2012 18:16
спестил лицето на тази древна Златка :)

цитирай
8. usandthem - theeconomist - браво на вас, момчета
24.05.2012 18:19
чудесна идея, да се се видите на водка, завиждам ви. Обаче ,добре, че не съм присъствал - височки сте ми, пък и със сигурност щяхте да ми завидите на гъстата коса и да ме гледате цяла вечер на кръв ! :)
цитирай
9. usandthem - stix - радвам се,
24.05.2012 18:20
че съм те разсмял !
цитирай
10. theeconomist - Ние бяхме поканили и венци,
24.05.2012 21:36
но човека беше нещо зает и не дойде.
Следващият път заповядай и ти!Ей го де е Сандански.Има няма 10 спирки с трамвай :-))
Нищо, че си с коса!Ако си къдрав и платиш водката - welcome!
Освен това няма да стоим прави.Нивото на масите прави всички равни!!!!!!!!!!!
цитирай
11. usandthem - theeconomist
25.05.2012 21:01
Благодаря за поканата ! За сега съм възпрепятстван, трябва да поостана тук, но при пръв удобен случай ще се възползвам.Обаче, ако венци обещае да дойде невъоръжен ! :)
цитирай
12. dins73 - awsome!!!
04.06.2012 16:32
лелееее,като те четох,все едно мой случай преразказваше с то така комично,че със сълзи се смях :):):) Че и съвсем скоричко беше :):):) Добре е,че не съм абонирана за тези сайтове ,а още по-добре е,че не приличам на въпросната Венера....макар да не е добре да се гаврим с природата само заради неудачния ,нелеп външен ,нечий вид.......но тук думата беше за лъжата и максималната истина,хахахаха
цитирай
13. usandthem - dins73 - никакво гаврене, съгласен съм,
04.06.2012 18:23
не съм имал такъв случай, всичко е обобщена художествена измислица, защото знам, че такива неща са нещо обикновено в нета.За доста неща съм послъгал, най-вече за дамата и за това, че не съм чел Силвия Плат :). Виж за Буда, за съжаление съм доста близо до максималната истина ! Поздрави !
цитирай
14. tera - Виртуалният флирт в общи линии спира до снимката :)
26.07.2012 14:24
Може и да продължи в някои случаи, когато измислицата съвсем е изместила действителността и дори една реална физиономия насреща не е състояние да върне човека в нормалното му състояние. :)))
Лично аз сматам, че хората първо трябва да се видят и после, ако се харесат тогава да търсят общи интереси и допирни точки. Иначе няма смисъл просто - красивата душа няма как да компенсира една неприятна за нас физиономия.
Другото е художествена измислица на Виктор Юго; щом си чел Силвия Плат требе да зацепиш какво имам предвид... :)
цитирай
15. usandthem - tera - това са само смешки, не ги подлагай на толкова сериозен анализ, :)
26.07.2012 22:24
но пък много обичам да ме карат да зацепвам ! Да видим - относно Юго ще ползвам началото на черковната служба на Томина неделя: „Quasimodo geniti infantes“ (почти като новородени деца) ... но защо трябва точно заради Силвия Плат( четох "Стъкленият похлупак" преди около 30 години ) да зацепя - не зацепвам ! Почти се навивам да я прочета отново, ама почти ( Quasimodo ) - защото в тази жега и без това не ми се живее много ! :)
цитирай
16. tera - Aaaaa, не са само смешки или поне не съвсем...
26.07.2012 23:25
На мен са ми интересни асоциациите, когато чета някакъв пост.
Според мен това е смисълът на този блог - да има някаква дискусия. Другото е - все едно да си пишеш милото дневниче и да си го държиш под възглавката.
Ми щом си зацепил за Квазимодо... лесно беше, майтапех се :)
Но това за първоначалната среща на живо го мисля съвсем сериозно. Наистина виртуалните истории са си пълна измишльотина, както започват - така и свършват. Пълна загуба на време.
Имам една приятелка, която си хвана така гадже по скайпа, само дето гаджето беше скрило поне 10-тина години реална възраст и семейно положение. Оказа се по-дърт и женен, но затова пък финансово красив и тя не му устоя. Води я нагоре-надолу по света, но като я видях преди 2-3 месеца не ми се видя много хепи.
Всеки с приоритетите си, лично аз предпочитам да ходя където ми се ще, а не да съм зависима от някого си. Вярно, че тогава средствата ми не са неограничени, но пък имам свобода на избор, което е според мен е доста по-важно. Абе, всеки си знае... :)
цитирай
17. aidriell - Винаги се радвам по детински когато
03.08.2012 16:51
Когато чета за Виртуални friends ,гаджета и ходещи с виртуални герои винаги чукам на дървото наблизо .
Тъжна гледка са ,не са ли ?
цитирай
18. djani - Това е направо фейлетон за блогърския "Стършел"...
07.08.2012 10:56
Изкефи ме с брилянтоното си чувство за хумор, самоирония и лекия прочит. Браво! Кефят ме и коментарите, колко са в страни от темата, и кой е по "ентелектоален"...
цитирай
19. usandthem - aidriell - не съм този, който ще си позволи да съди виртуалните флиртаджии,
09.08.2012 23:03
мисля, че Мрежата е велика точно заради възможността , която дава на хора от цял свят да контактуват. А кой как ще го прави зависи не от нея, а от хората.
цитирай
20. usandthem - djani - коментарът ти е комплимент,
09.08.2012 23:06
който високо ценя, защото за мен "Стършел" е недостижим стандарт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: usandthem
Категория: Други
Прочетен: 229530
Постинги: 41
Коментари: 311
Гласове: 2562
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930